Nie dla tradycjonalistów

ncelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja ka

Dodane: 28-07-2016 17:14
Nie dla tradycjonalistów

O administracji z Wikipedii

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna


Reklamy dotyczące wirtualnych biur

W związku z tym, że wirtualna biurowość stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, w firmach zajmujących się taką działalnością zaistniała potrzeba zatrudnienia ekspertów od reklamy. Jak w każdej branży, również w przypadku wirtualnych biur trzeba czasem zainwestować w odpowiedni marketing. Jak wiadomo, klienci często decydują się na wybór najbardziej reklamowanych ofert i często czynią to zupełnie podświadomie. Dlatego też odpowiednia reklama potrafi znacząco zwiększyć ilość zleceń obsługiwanych przez takie wirtualne biuro. W tym przypadku inwestycja w odpowiednią ilość reklam może bardzo się opłacać szczególnie dlatego, że obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm zajmujących się takimi zleceniami.


Wirtualne biuro a rozpoczęcie działalności gospodarczej

Wirtualne biura są coraz częściej wybierane przez klientów biznesowych. Dzięki nim możemy pozbyć się uporczywych problemów związanych z obsługą rachunkową czy administracyjną naszej firmy. To z kolei sprawia, że nie trzeba zatrudniać kolejnych specjalistów w naszej wyspecjalizowanej firmie. Pozbywszy się kosztów związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, możemy skoncentrować się na własnym rozwoju. Dlatego też wirtualne biura są nieraz o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż wynajem powierzchni biurowej i prowadzenie tradycyjnych usług biurowych w firmie. Nic więc dziwnego, że są one chętnie wybierane zwłaszcza przez osoby dopiero zakładające działalność gospodarczą, które nie dysponują zbyt dużymi nakładami finansowymi.



© 2019 http://informator.konin.pl/